Sähkötarvikkeet‪» Sähköauton lataus‪» Latausasemat‪»

Garo Sähköauton latausasema GLBDC-T222FC-A 22kW

Garo Sähköauton latausasema GLBDC-T222FC-A 22kW

Garo Sähköauton latausasema GLBDC-T222FC-A 22kW

Kampanjahinta
1 069,99 + toimituskulut
Tarjouksen päättymiseen
Normaalihinta 1 349,00 €
Sis. alv 24 %


Määrä
kpl


Toimitusaika arviolta 5 - 10 vrk.
Tilauskoodi
3501503

Lisäksi
Asennustyöt
Asennuspalvelut Sähköauton latauspisteen asennus (max 11kW latausteholle)
+599,00 €



MyyntikampanjaLisätietoa

Myyntikampanja  Lisätietoa

Osta nyt. Maksa 30 päivän kuluessa tai pienemmissä erissä Klarnalla.

Myyntikampanja  Lisätietoa

OP rahoitus -kampanja

Nyt 3 kk korotonta ja kulutonta maksuaikaa suurempiin hankintoihin. Tilaa nyt ja maksa helmikuussa!

Hae tästä rahoitusta

Myyntikampanja
Toimitustavat ja -kulut vaihtelevat tuotteittain.

Lisää tuote ostoskoriin ja siirry kassalle, niin näet ostoskorisi tuotteiden mahdolliset toimitustavat, sekä toimituskulut!

Saatavuus
Arviolta 5 - 10 vrk tilauksesta. Arvion luotettavuus on hyvä.





Tuotteen kuvaus

Sähköauton latausasema Garo GLBDC-T222FC-A 22kW

Garo GLBDC-T222FC-A sähköauton latausasema sopii asennettavaksi omakotitalojen, talonyhtiöiden ja toimistojen parkkipaikoille tai parkkihalleihin. Latausaseman voi asentaa seinään tai erillisen latausasemaa varten suunnitellun pylvään avulla maahan. Latausasemassa on yksi tyypin 2 kiinteä kapeli (5M), jonka latausteho on max. 22 kW. Latausasemassa DIP kytkimet, joilla voidaan rajoittaa lataustehoa. Asema on varustettu DC-tasavirtavalvonnalla sekä A-tyypin vikavirtasuojalla. GLBDC-asemissa on 10mm² riviliittimet syöttökaapelille. GLBDC-version latausasemat voidaan varustaa lisävarusteina saatavana olevilla WIFI modulilla sekä RFID lukijalla. Lataustila indikoidaan kolmivärisellä LED valolla. Kaikki GLBDC-mallin latausasemat ovat yhteensopivia dynaamiseen kuormanohjausjärjestelmään. Kuormanohjaus pudottaa virtaa/ lataustehoa, kun kiinteistön kokonaiskuormitus lähestyy kiinteistön pääsulakkeen määrittämää kokonaiskuormitusta. Dynaamisen kuormanohjausjärjestelmän rakentaminen vaatii kWh-mittarin asentamista keskukseen sekä järjestelmään liitettävien asemien ketjuttamista parikaapelilla.

Garo GLBDC-T222FC-A sähköauton latausaseman ominaisuudet

  • Asennuspuolen liitäntä: 3-vaihe (400V)
  • Latauspisteiden määrä: 1
  • Enimmäisteho per latauspiste (kW): 22kW
  • Leveys (mm): 205 mm
  • Korkeus (mm): 422 mm
  • Asennustapa seinäasennus
  • Tyypin 2 latauspistokkeiden määrä 1 (Type2 kiinteä kaapeli 5M)
  • A-tyypin vikavirtakytkimien määrä 1
  • Suojakatkaisija Kyllä
  • Tietoliikenneliitäntä Kyllä
  • Energiamittari Ei
  • Käytön valvonta -toiminto Kyllä
  • Kuormituksen hallinta Kyllä
  • Kotelon materiaali muovi
  • Kotelointiluokka (IP) IP44
  • Iskunkestävyysluokka IK08

Tämä tuote toimitetaan vain näillä toimitustavoilla:
- Toimitus perille asti
- Kotiinkuljetus
- Erillisrahti
- Erillisrahti (painon mukaan)


Joulukampanja!

KATSO KAIKKI JOULUKAMPANJAN TARJOUSET TÄÄLTÄ


Kommentit
Lisää kommentti

Tuotemerkki


Artikkeli

Opas sähköauton latausaseman valintaan

Sähköautoilu yleistyy nopeasti ja sen myötä tarvitaan niin julkisia kuin kotilatauslaitteita. Huomioi muutama tärkeä asia täyssähkö- ja hybridiauton lataamisessa. Miten täyssähkö- ja hybridiautoja ladataan? Sähköautojen lataaminen tapahtuu joko vaihtovirralla (AC) tai tasavirrall...