Palautukset

Yksityishenkilöillä on oikeus palauttaa tuotteet 14 vuorokauden sisällä niiden saapumisesta, pois lukien tehdastilaus- tai mittatilaustuotteet, joilla rajoitettu palautusoikeus. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Pakkaukseen ei saa tehdä merkintöjä. Emme ota vastaan alle myyntierien palautuksia. Hyvitämme maksamanne tuotteiden hinnan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Asiakas vastaa mahdollisista palautuksesta aiheutuneista kustannuksista.

Mikäli palautettava tuote tai pakkaus on virheellinen,  emme hyvitä 100% tuotteen hinnasta. Hyvitys katsotaan tällöin tapauskohtaisesti.

Oletuksena hyvitämme hinnan tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

Palautuksesta on aina otettava yhteyttä ensin asiakaspalveluun ohjeiden saamiseksi. Tuotteet palautetaan asiakaspalvelun osoittamaan paikkaan. Sopimatta palautettuja tuotteita emme hyvitä, vaan palautus hoidetaan asiakkaan kustannuksella.

  • Varastotuotteilla on täysi palautusoikeus, hyvityshinta 100%. Koskee tuotteita, joilla toimitusaika on tyypillisesti n. 1 - 3 arkipäivää. Palautus asiakaspalvelun osoittamaan paikkaan.
  • Tehdastilauksissa palautusoikeus ja hyvityshinta määräytyy tehtaan / toimittajan ehtojen mukaisesti. Koskee tuotteita, joilla toimitusaika on tyypillisesti n. 5 - 10 arkipäivää tai sitä pidempi. Palautus asiakkaan kustannuksella asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaan.
  • Asiakasta varten räätälöityjä tai tilauksen mukaan valmistettuja tuotteita emme ota palautuksena vastaan.
  • Tuotteen palautus/peruutus/noutamaton tilaus noutopisteeltä: Veloitamme toimituskulut, hyvitämme vain tuotteen kun tuote on palautunut takaisin lähettäjälle.
HUOM! Palautusehdot eivät koske yritysasiakkaita.

Palautuslomakkeen voitte täyttää TÄSTÄ >>

Mikäli sinulla on epäselvyyksiä palautuksesta, voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Epäselvyyden ratkettua täytäthän vielä palautuslomakkeen.

Esimerkkejä hyväksytyistä ja hylätyistä palautuksista

1. Pakkaukseen tehty merkintöjä -> palautus hylätty.

2. Tuote vaurioitunut kuljetuksessa -> palautus hylätty. Tavaran vastaanottajan on tehtävä kuljetusvauriosta merkintä rahtikirjaan, sekä oltava yhteydessä Talotuotteeseen -> käsitellään kuljetusvauriona.

3. Pakkaus avattu ja puutteelinen -> palautus hylätty.

Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen sähköpostilla reklamaatio@talotuote.fi. Vastaamme yhteydenottoosi mahdollisimman pian.