MM-KISOJEN PELIPÄIVÄTARJOUS!   Kaikkiin yli 50€ ostoksiin 5€ alennus!      Aktivoi alennus tästä >>

Toimitusehdot

Tutustu toimitusehtoihimme huolellisesti ennen tilausta.

Tuotteet ja tuotehinnat Talotuote.fi nettikaupassa voit tutustua tuotevalikoimaamme. Tuotteiden hinnat ja toimitusmaksu on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Kerromme tuotesivuilla myös aina tuotteen arvoidun toimitusajan esim. n. 1 - 3 arkipäivää. Arvioitu toimitusaika on tyypillinen toimitusaika kyseiselle tuotteelle, todellinen toimitusaika voi poiketa arvioidusta toimitusajasta. Suurin osa varastotuotteistamme toimitetaan kahden arkipäivän sisällä maksun suorittamisesta kotiovelle tai haluttuun osoitteeseen, syrjäseuduille toimitusaika on pidempi. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Emme vastaa tuotesivuilla olevista virheistä, virheet korjataan mahdollisimman nopeasti sen jälkeen, kun ne havaitaan. Pidätämme oikeuden hinnan ja toimitusajan muutoksiin tilauskäsittelyssä, jolloin asiakkaalla on oikeus perua tilaus. Emme vastaa tuotteen viivästyksestä tai muista syistä aiheutuneista välillisistä vahingoista tai kustannuksista.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme ovat tyypillisesti 6,95€ - 9,95€/tilaus ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Lappiin pidätämme oikeuden laskea toimituskulut erikseen. Tilaussumman ollessa vähintään 150 euroa, emme veloita pakkaus- tai toimituskuluja. Poikkeuksena erillisrahditetut tuotteet, joille laskemme aina toimituskulut tuoteryhmäkohtaisesti kiinteällä hinnalla tai tilauksen painon mukaan tai postinumeron perusteella ostoskorissa. Erillisrahdista mainitaan aina selkeästi tuoteryhmässä ja tuote-esittelyjen yhteydessä. Toimitushinnat koskevat toimituksiin ainoastaan Manner-Suomeen, muualle Suomeen erillisen hinnoittelun mukaan. Osan tuotteista toimitamme myös EU alueelle, jonne toimituskulut 19,95€/tilaus, pois lukien erillisrahditetut tuotteet, joissa toimitusmaksu muodostu toimitusosoitteen perusteella.

Maksaminen

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa.
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Tuotteiden toimitukset

Tuotesivuilla näet arvion tuotteiden toimitusajasta ja saatavuudesta. Lähetämme tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastosta, olemme sinuun yhteydessä. Lopullinen tilauksen toimitusaika ja toimitustapa vahvistetaan, kun olemme käsitelleet tilauksen. Tilauksen etenemistä voit seurata kirjautumalla omalle tilille. Merkkaamme toimituspäivän tilauksellesi kohtaan "Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset" heti kun se on tiedossamme. Käytämme tuotteillamme toimitustapana lähes yksinomaan kotiintoimitusta tai vaihtoehtoisesti toimitamme annettuun toimitusosoitteeseen paikanpäälle, jolloin asiakkaan ei tarvitse lähteä erikseen tavaraa noutamaan. Osalla tuotteista käytämme toimitusmuotona postiin- tai matkahuoltoon toimitusta, jolloin noudat tuotteet lähimmästä postista tai matkahuollon toimipisteestä. Varmistamme aina sujuvan ja kustannustehokkaan toimituksen asiakkaalle käyttämällä useita kuljetusmuotoja.

Kotiintoimitus: Tuotteet toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun postiosoitteeseen.

Postiintoimitus: Tuotteet toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen noudettavasi.

Matkahuoltoon: Tuotteet toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen noudettavaksi.

Pyydämme tuotearviota noin kahden viikon päästä tilauksesta, tuotearviointipyyntö lähetetään sähköpostilla automaattisesti. Tuotearviot julkaistaan vain talotuote.fi verkkokaupassa, ja se auttaa meitä parantamaan myymiemme tuotteiden laatua.

Tuotteiden vastaanottaminen

Kotiin toimitettaessa toimitusosotteessa tulisi paikalla olla joku vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen. Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Asiakkaan tulee heti tavaraa vastaanottaessa tarkistaa, että toimitus on lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Mikäli toimitus ei ole rahtikirjan mukainen tai tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee aina kirjallinen merkintä virheistä rahtikirjaan ennen sen allekirjoitusta. Ota välittömästi yhteyttä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@talotuote.fi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut Postissa, Matkahuollossa, Schenkerillä tai muussa kuljetusyhtiössä, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin, Matkahuoltoon, Schenkerille tai kyseiseen kuljetusyhtiöön.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, pois lukien tehdastilaus- tai mittatilaustuotteet, joilla rajoitettu palautusoikeus. Palauttaminen on mahdollista vain, jos tuote on täydellisen jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton, pakkaus mukaan lukien. Emme ota vastaan alle myyntierien palautuksia. Asiakas vastaa kaikista palautuksesta muodostuneista kustannuksista. Palautuksesta on aina otettava yhteyttä ensin Talotuote.fi:hin ohjeiden saamiseksi. Tuotteet palautetaan Talotuote.fi:n osoittamaan paikkaan. Sopimatta palautettuja tuotteita emme hyvitä, vaan palautus hoidetaan asiakkaan kustannuksella. Varastotuotteilla on täysi palautusoikeus, hyvityshinta 100%. Koskee tuotteita, joilla toimitusaika on tyypillisesti n. 1 - 3 arkipäivää. Palautus Suomen Talotuote Oy osoittamaan paikkaan. Tehdastilauksissa palautusoikeus ja hyvityshinta määräytyy tehtaan / toimittajan ehtojen mukaisesti. Koskee tuotteita, joilla toimitusaika on tyypillisesti n. 5 - 10 arkipäivää tai sitä pidempi. Palautus asiakkaan kustannuksella annettujen ohjeiden mukaan. Asiakasta varten räätälöityjä tai tilauksen mukaan valmistettuja tuotteita emme ota palautuksena vastaan. HUOM! Palautusehdot eivät koske yritysasiakkaita.

Tilauksen peruutuslomake

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen sähköpostilla reklamaatio@talotuote.fi. Vastaamme yhteydenottoosi mahdollisimman pian.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu.