Sähkötarvikkeet‪» Sähköauton lataus‪» Latausasemat‪»

Garo Sähköauton latausasema Twin GTBDCM-T222WO-A 2x22kW Type 2 pistorasioilla

Garo Sähköauton latausasema Twin GTBDCM-T222WO-A 2x22kW Type 2 pistorasioilla

Garo Sähköauton latausasema Twin GTBDCM-T222WO-A 2x22kW Type 2 pistorasioilla

Kampanjahinta
2 645,99 + toimituskulut
Tarjouksen päättymiseen
Normaalihinta 3 695,94 €
Sis. alv 25.5 %


Määrä
kpl




Lisäksi
Asennustyöt
Asennuspalvelut Sähköauton latauspisteen asennus (max 11kW latausteholle)
+599,00 €



Myyntikampanja

Myyntikampanja  

Osta nyt. Maksa 30 päivän kuluessa tai pienemmissä erissä Klarnalla.

Myyntikampanja  

Nyt 1 kk korotonta ja kulutonta maksuaikaa suurempiin hankintoihin.

Hae tästä rahoitusta

Myyntikampanja
Toimitustavat ja -kulut vaihtelevat tuotteittain.

Lisää tuote ostoskoriin ja siirry kassalle, niin näet ostoskorisi tuotteiden mahdolliset toimitustavat, sekä toimituskulut!

Saatavuus
Heti




Tuotteen kuvaus

Sähköauton latausasema Garo Twin GTBDCM-T222WO-A

GLB Twin GTBDCM-T222WO-A latausasema "Twin" sopii asennettavaksi omakotitalojen, taloyhtiöiden ja toimistojen parkkipaikoille tai parkkihalleihin. Aseman voi asentaa seinään tai erillisen pylväskiinnikkeen avulla pylvääseen. Latausasemassa on 2 kpl Type2 pistorasiaa, joiden latausteho on 22 kW. Asema on varustettu DC-tasavirtavalvonnalla, A-tyypin vikavirtasuojilla sekä kWh-mittareilla. GTBDC-asemissa on 16mm² ketjutettavat riviliittimet syöttökaapelille. GTBDC-version latausasemat voidaan varustaa lisävarusteina saatavana olevilla WIFI-modulilla (WLAN-kortti) sekä RFID-lukijalla. Lataustila indikoidaan kolmivärisellä LED-valolla. Kaikki GTBDC-mallin latausasemat ovat yhteensopivia dynaamiseen kuormanohjausjärjestelmään. Kuormanohjaus pudottaa virtaa/ lataustehoa, kun kiinteistön kokonaiskuormitus lähestyy kiinteistön pääsulakkeen määrittämää kokonaiskuormitusta. Dynaamisen kuormanohjausjärjestelmän rakentaminen vaatii kWh-mittarin asentamista keskukseen sekä järjestelmään liitettävien asemien ketjuttamista parikaapelilla. Lisäksi latausasema on liitettävissä myös G-Cloud pilvipalveluun kulutustietojen etäluentaa varten.

Latausaseman ominaisuudet

  • Tyylikäs muotoilu ja kestävä rakenne
  • Selkeät latauksen merkkivalot
  • Dynaamisen kuorman hallinnan (DLM) ryhmän maksimikoko jopa 16 asemaa (32 latauspistettä). Tarvittaessa asemat kaapeloidaan useampaan ryhmään.
  • Voidaan yhdistää GLB-latausasemaryhmään
  • Sisältää aina vikavirtasuojat ja DC-vikavirtavalvonnan
  • Helppo ja joustava asennus, lisävarusteena kiinnikkeet seinä- tai pylväsasennusta varten
  • Mahdollisuus virransyötön jatkamiseen, jatkoliittimet 5 x 16 mm2
  • Yhteys voidaan muodostaa Wi-Fi- tai LAN-verkon kautta (vaatii WLAN-moduulin). Lisäksi valittavissa on GARO-reititinpaketteja 4G-yhteyttä varten
  • Kulutustietojen keräys ja RFID-käsittely tapahtuu G-Cloud-pilvipalvelun kautta
  • Voidaan varustaa RFID-kortinlukijalla pistorasiaa kohden (valinnai-nen)
  • Lukittava huoltoluukku, kosketussuojattu sisäpuoli
  • Suunniteltu kestämään haastavassa pohjoismaisessa ilmastossa
  • MID-hyväksytyt mittarit latauspistekohtaisesti laskutusnormien mukaisesti

Garo Twin GTBDCM-T222WO-A tekniset tiedot

  • Latausasema GTBDCM-T222WO-A, 2x22kW
  • Asennuspuolen liitäntä: 3-vaihe (3x63A, 400V)
  • Latauspisteiden määrä: 2
  • 2x Type2 pistorasiat
  • Enimmäisteho per latauspiste (kW): 22kW
  • kWh-mittarit
  • vikavirtasuojat A-tyyppi
  • DC-tasavirtavalvonta
  • IK10, IP44
  • Syöttöliittimet 16mm2 Al/Cu ketjutettava
  • Leveys (mm): 377
  • Korkeus (mm): 660
  • Syvyys (mm): 213
  • Asennustapa: seinäasennus

Tämä tuote toimitetaan vain näillä toimitustavoilla:
- Toimitus perille asti
- Kotiinkuljetus
- Erillisrahti
- Erillisrahti (painon mukaan)
- Erillisrahti Kaukokiito


Liitetiedostot
Asennusohje.pdf
Esite.pdf

Blackweek



Kommentit
Lisää kommentti

Tuotemerkki


GARO Twin Installation English

Katso myös



Artikkeli

Opas sähköauton latausaseman valintaan

Sähköautoilu yleistyy nopeasti ja sen myötä tarvitaan niin julkisia kuin kotilatauslaitteita. Huomioi muutama tärkeä asia täyssähkö- ja hybridiauton lataamisessa. Miten täyssähkö- ja hybridiautoja ladataan? Sähköautojen lataaminen tapahtuu joko vaihtovirralla (AC) tai tasavirrall...