Sähkötarvikkeet‪» Sähköauton lataus‪» Latausasemat‪»

Garo Sähköauton latausasema GLBDCM-T237FC-A 3,7kW Type 2 kaapelilla

Garo Sähköauton latausasema GLBDCM-T237FC-A 3,7kW Type 2 kaapelilla

Garo Sähköauton latausasema GLBDCM-T237FC-A 3,7kW Type 2 kaapelilla
Garo Sähköauton latausasema GLBDCM-T237FC-A 3,7kW Type 2 kaapelilla

Hinta
1 300,00 + toimituskulut
Sis. alv 25.5 %


Määrä
kpl



Toimitusaika arviolta 5 - 10 vrk.
Tilauskoodi
3501501

Lisäksi
Asennustyöt
Asennuspalvelut Sähköauton latauspisteen asennus (max 11kW latausteholle)
+599,00 €



Myyntikampanja

Myyntikampanja  

Osta nyt. Maksa 30 päivän kuluessa tai pienemmissä erissä Klarnalla.

Myyntikampanja  

Nyt 1 kk korotonta ja kulutonta maksuaikaa suurempiin hankintoihin.

Hae tästä rahoitusta

Myyntikampanja
Toimitustavat ja -kulut vaihtelevat tuotteittain.

Lisää tuote ostoskoriin ja siirry kassalle, niin näet ostoskorisi tuotteiden mahdolliset toimitustavat, sekä toimituskulut!

Saatavuus
Arviolta 5 - 10 vrk tilauksesta. Arvion luotettavuus on hyvä.





Tuotteen kuvaus

Sähköauton latausasema Garo GLBDCM-T237FC

AGLBDCM-T237FC-A latausasema sopii asennettavaksi omakotitalojen, talonyhtiöiden ja toimistojen parkkipaikoille tai parkkihalleihin. Aseman voi asentaa seinään tai erillisen latausasemaa varten suunnitellun pylvään avulla maahan.

Latausasemassa on yksi tyypin 2 kiinteä kaapeli (5M), jonka latausteho on max. 3,7 kW Latausasemassa DIP kytkimet, joiden avulla voidaan rajoittaa lataustehoa. Asema on varustettu DC-tasavirtavalvonnalla, A-tyypin vikavirtasuojalla sekä kWh-mittarilla.

GLBDC-asemissa on 10mm² riviliittimet syöttökaapelille. GLBDC-version latausasemat voidaan varustaa lisävarusteina saatavana olevilla WIFI modulilla sekä RFID lukijalla. Lataustila indikoidaan kolmivärisellä LED valolla.

Kaikki GLBDC-mallin latausasemat ovat yhteensopivia dynaamiseen kuormanohjausjärjestelmään. Kuormanohjaus pudottaa virtaa/ lataustehoa, kun kiinteistön kokonaiskuormitus lähestyy kiinteistön pääsulakkeen määrittämää kokonaiskuormitusta. Dynaamisen kuormanohjausjärjestelmän rakentaminen vaatii kWh-mittarin asentamista keskukseen sekä järjestelmään liitettävien asemien ketjuttamista parikaapelilla.

Garo CLBDE -latausaseman ominaisuudet

  • Moderni muotoilu
  • Latauspiste yhdelle autolle
  • Latauskaapeli Type 2
  • GLBDC-asemat on varustettu DC-tasavirtavalvonnalla
  • Tarvitsee vain A-tyypin vikavirtasuojan
  • Lataustehon rajoitus DIP-kytkimillä
  • Seinäasennus (pylvääseen pylväskiinnikkeen kanssa yksittäin tai tuplana)
  • Liittimet 10 mm2 kaapelille
  • Valmius dynaamiseen kuormanhallintaan (DLM). Mikä tahansa GLBDC- latausasema voidaan määrittää Master-asemaksi ja muut ovat Slave-asemia (max. 32 kpl)
  • Havainnollinen latauksen LED-merkkivalo
  • Lisävarusteina WIFI-moduuli sekä RFID-lukija
  • Valmius G-Cloud-pilvipalveluun, mahdollistaa kulutustietojen etäluennan

Sähköauton latausaseman tekniset tiedot

  • Asennuspuolen liitäntä: 3-vaihe
  • Latauspisteiden määrä: 1
  • Enimmäisteho per latauspiste (kW): 3,7
  • Leveys (mm): 205
  • Korkeus (mm): 422
  • Syvyys (mm): 124

Tämä tuote toimitetaan vain näillä toimitustavoilla:
- Toimitus perille asti
- Kotiinkuljetus
- Erillisrahti
- Erillisrahti (painon mukaan)
- Erillisrahti Kaukokiito


Liitetiedostot
Asennusohje Garo GLB.pdf
Esite Garo GLBDC -latausasemat

Kommentit
Lisää kommentti

Tuotemerkki


GAROn GLBDC-latausaseman kytkentä (ENG)

Artikkeli

Opas sähköauton latausaseman valintaan

Sähköautoilu yleistyy nopeasti ja sen myötä tarvitaan niin julkisia kuin kotilatauslaitteita. Huomioi muutama tärkeä asia täyssähkö- ja hybridiauton lataamisessa. Miten täyssähkö- ja hybridiautoja ladataan? Sähköautojen lataaminen tapahtuu joko vaihtovirralla (AC) tai tasavirrall...